Karen Sandra Orellana Ponce
Biografia



 Hola , el meu nom es Karen , nascut en Bolivia-sucre en el any 2001 , visc amb la meva germana de 11 anys  i amb la meva mare , en el any 2006 vaig arribar a Espanya amb 5 anys i a Mallorca fa 2 anys i mig .


El que més m'agrada fer en el mue temps lliure es informarme sobre altres països , específicament sobre el països asiàtics ( corea del sud , xina , Taiwan... ) me encanta les seves tradicions tan culturals i musicals (kpop)  tambe m'agrada llegir i ver Doramas , 
pero lo que mai por deixar de fer es escoltar musica , normalmente estic casi tot el dia amb ella ( kpop , RyB , hiphop , trap ingles ,hindi , swing , hardcore , charleston...).



 BTS

                       

BUTTERFLY



DORAMAS

Drama coreano 

Altres coses que m'agrada fer es dibuixar i fer fotos ( Blanc i Negre , Neon , City, retractes , monocromàtic ...)

DIBUIX 


FOTOGRAFIA 




Comentarios

Entradas populares